خانه مسافرهای متخلف در همدان پلمپ شدند

به گزارش تا بینهایت، 35 اخطاریه کتبی برای مدیران خانه مسافرهای استان همدان در 24 ساعت گذشته صادر شد و دو واحد از این خانه مسافرها به دلیل بی توجهی به اخطارهای صادره پلمپ شدند.

خانه مسافرهای متخلف در همدان پلمپ شدند

جهت دریافت خدمات اجرای سایبان پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، امروز دوشنبه 19 اسفند 98 با اعلام این خبر گفت: با توجه به اخطارهای صادره از سوی کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات این اداره کل و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان مبنی بر عدم پذیرش مسافر در خانه مسافرهای استان، دوخانه مسافر که تخلف نموده بودند، پلمپ شدند.

او اضافه نمود: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع است و در صورت دریافت گزارش و یا مشاهده این موضوع از سوی گشت های مشترک اداره اماکن، و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و اداره بهداشت، علاوه بر پلمپ واحد مربوطه، برای متصدی آن نیز پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 767

به "خانه مسافرهای متخلف در همدان پلمپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه مسافرهای متخلف در همدان پلمپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید