خبرنگاران برگزاری نماز آدینه در سه شهر استان قزوین

به گزارش تا بینهایت، قزوین - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: آئین عبادی سیاسی نماز آدینه امروز نهم خرداد در سه شهر استان شامل آبیک، خاکعلی و آبگرم برگزار گردید.

خبرنگاران برگزاری نماز آدینه در سه شهر استان قزوین

منوچهر حبیبی شامگاه آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: شهرهای یاد شده که آئین عبادی سیاسی نماز آدینه در آنها برگزار گردید، به لحاظ ابتلا و شیوع ویروس کرونا در شرایط سفید قرار داشتند.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری کرونا در استان قزوین گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست های خود شرایط شهرهای کشور از حیث ابتلا و شیوع به کرونا را معین و ابلاغ می نماید که بر این اساس در شهرهای سفید امکان برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز آدینه وجود دارد.

وی با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای بازگشایی مساجد گرفته نشده است و تنها بعضی از این اماکن مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی در شب های قدر باز بودند، گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا پس از جمع بندی های لازم، نظر خود در مورد بازگشایی مساجد را هفته جاری اعلام خواهد نمود.

این مسوول همچنین گفت: از فردا شنبه روال کار ادارات و دستگاه های اجرایی به شکل سابق باز می شود و بر این اساس ساعت کار این مکان ها از 7:30 تا 14:30 دقیقه خواهد بود.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1023

به "خبرنگاران برگزاری نماز آدینه در سه شهر استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری نماز آدینه در سه شهر استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید