خبرنگاران زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر تامین شد

به گزارش تا بینهایت، اربدیل - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری نیر گفت: برای ساخت مسکن جوانان که فاقد خانه هستند، 2 هزار مترمربع زمین در شهر نیر اختصاص یافت.

خبرنگاران زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر تامین شد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شجاع اقبالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: مسکن جوانان در شهرستان یکی از مسائلی است که به دلیل اهمیت باید به آن پرداخته گردد و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل هایی که دولت برای انجام این کار و خانه دار شدن مردم گذاشته بتوانیم برنامه را ساماندهی تر شده و منظم پیش ببریم.

وی اضافه کرد: طرح اقدام ملی برای تامین مسکن با تسهیلاتی مناسب فرصت خوبی برای خانه دار شدن مردم و جوانان است.

او هدف گذاری در بخش مسکن و متعادل کردن تقاضاها در این بخش را مهم دانست و گفت: با رونق بخشی به اشتعال و متعادل کردن نرخ تمام شده مسکن سیاست گذاری های کلان وزارت راه و شهرسازی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به احتیاج ساکنان منطقه و مسائل و مسائل موجود در شهرستان نیر بر اساس آمار و اطلاعات خانوار بر پایه میزان مالکیت و خانواده های فاقد مسکن ، تامین مسکن در این شهرستان را از اولویت های اداره راه شهرسازی و بنیاد مسکن دانست.

اقبالی از مسوولان دستگاه های اجرایی شهرستان خواست بر اساس ماده 6 قانون ساماندهی و حمایت از فراوری و عرضه مسکن اراضی مازاد خود را با موضوع فرمانداری در اختیار راه و شهرسازی نیر قرار بدهند.

وی تشریح کرد: وجود فرصت سرمایه گذاری و ساخت در بافت فرسوده این امکان را فراهم نموده تا متقاضیان واجد شرایط از تسهیلات و تخفیفات این سرمایه گذاری ها بهره مند شوند.

شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غربی اردبیل واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1318

به "خبرنگاران زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر تامین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زمین برای مسکن جوانان شهرستان نیر تامین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید