خبرنگاران پلیس راه قزوین نسبت به سفرهای برون شهری هشدار داد

به گزارش تا بینهایت، قزوین - خبرنگاران - سرپرست پلیس راه قزوین نسبت به سفرهای برون شهری در حاشیه شهرهای استان و به خطر افتادن سلامت شهروندان هشدار داد.

خبرنگاران پلیس راه قزوین نسبت به سفرهای برون شهری هشدار داد

سرهنگ قدرت حسنی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران توضیح داد: با توجه به شرایط بحرانی کشور و استان و شیوع ویروس کرونا و نیز توصیه مسوولان کشوری و استانی نسبت به خودداری شهروندان از سفرهای غیرضروری، متاسفانه این مساله در مناطق حاشیه ای مانند جاده الموت قزوین رعایت نمی گردد.

وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین این راه ارتباطی، اضافه نمود: متاسفانه هم اکنون شاهد تجمعات فراوان خانواده های قزوینی که برای تفریح به این منطقه مراجعه نموده اند، هستیم که همین مساله ترافیک نیمه سنگینی را در این جاده فرعی ایجاد نموده است.

این مسوول انتظامی اضافه نمود: شهروندان باید مساله شیوع ویروس کرونا را جدی بگیرند چرا که همه ما در برابر حفظ جان خود، خانواده هایمان و مردم مسوول هستیم.

سرهنگ حسنی یادآور شد: البته براساس آمارهای موجود، در تعطیلات نوروزی سال جاری شاهد کاهش چشمگیر ترددهای جاده ای هستیم اما از همین اندک مردمی که طی روزهای گذشته اقدام به سفر در حاشیه شهرها نیز نموده اند درخواست داریم تا با ماندن در خانه در پویش همگانی مردم کشور و استان جهت مبارزه با این بیماری، شرکت مستمر داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در جاده الموت قزوین، حد فاصل رشتقون تا گردنه قسطین لار اطلاع داد و گفت: هم اکنون تردد در جهت بازگشت (لاین غربی) این جهت به سختی صورت می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 871

به "خبرنگاران پلیس راه قزوین نسبت به سفرهای برون شهری هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس راه قزوین نسبت به سفرهای برون شهری هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید