خبرنگاران یک هزار طرح ملی ورزشی در حال ساخت است

به گزارش تا بینهایت، سمنان - خبرنگاران - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: بیش از یک هزار طرح بزرگ و کوچک از محل اعتبارهای ملی در استان های کشور در دست اجرا است.

خبرنگاران یک هزار طرح ملی ورزشی در حال ساخت است

خسرو ارتقایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان درصدد است تا سرانجام سال 98 بتواند بیش از 50 درصد از طرح های ملی را به بهره برداری برساند.

وی اضافه کرد: بسیاری از طرح های ملی در حال انجام کشور در مراحل سرانجامی ساخت و یا در مرحله تخصیص اعتبار و پرداخت مطالبات پیمانکار است.

ارتقایی ادامه داد: طرح های نیمه تمام و با درصد پیشرفت بالا در سطح کشور، از محل اسناد خزانه، اعتبارات ارزش اضافه کرده و اعتبارات منابع ملی در اختیار وزارت ورز، و جوانان در اولویت تکمیل است.

وی گفت: طبق توافق بنیاد مستضعفان کشور با وزارت ورزش و جوانان احداث 250 مکان ورزشی و چمن مصنوعی شروع شده است.

ارتقایی گفت: به لطف یاری های اقتصادی خیران ورزشی و اعتبارات دولتی، سرانه ورزشی کشور طی سال های اخیر به 60 سانیمتر مترمربع نزدیک شده است.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فضای ورزشی اقدامی زیرساختی در راستای توسعه ورزش همگانی است در حالی که برنامه اصلی ما توسعه فرهنگ ورزشی است.

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر طرح ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: امروز جامعه به نشاط و شادابی نیازمند است و در این راستا، استانداری ها، فضاهای مجازی، رسانه ها، این رسالت را برعهده دارند تا مردم را به سوی ورزش ترغیب نمایند.

ارتقایی به منظور بازدید از چند طرح ورزشی و پیگیری روند ساخت آنها، در سفری یک روزه به استان سمنان سفر کرد.

9856/6103

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 225

به "خبرنگاران یک هزار طرح ملی ورزشی در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک هزار طرح ملی ورزشی در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید