خرید بلیت فیلم تختی در آشفته بازار ورزش

به گزارش تا بینهایت، ایران ورزشی - اوضاع اقتصادی فدراسیون ها در امسال نگران نماینده است و بیشترشان رفته اند به سمتی که تا می توانند صرفه جویی نمایند. این رویکرد را حتی در بستن ترکیب تیم های اعزامی هم می بینیم به طوری که قبل از اعزام تیم ملی کشتی فرنگی به محمد بنا گفته شد باید روی نام یکی دو مربی خط قرمز بکشد. در رشته های دیگر هم همین رخ داده و در این شرایط جالب است که نامه ای در فدراسیون ها دیده می گردد که حکایت از ضرورت خرید بلیت فیلم تختی دارد.

خرید بلیت فیلم تختی در آشفته بازار ورزش

گویا فروش یک میلیارد و ششصد میلیون تومانی فیلم تختی، سازندگان این فیلم را راضی ننموده و به همین خاطر نامه نگاری با مسوولان ورزش در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت گرفته است. به همین دلیل نیز ابلاغی به فدراسیون ها شده که البته بیشتر حالت توصیه دارد. گفته شده که فدراسیون ها 10 هزار بلیت بخرند تا به این فیلم یاری شوند که این موضوع برای بعضی فدراسیون ها ناراحتی ایجاد نموده است. البته یکی از روسای فدراسیون ها از این موضوع حمایت می نماید و می گوید فیلم تختی، فیلم خوش ساختی است و اشکالی ندارد اگر ما ورزشکارانمان را به تماشای این فیلم تشویق کنیم. اما اینکه بعد از ابلاغ این نامه، از روابط عمومی فیلم با فدراسیون ها تماس گرفته گردد و بپرسند که چه تعداد بلیت خریده ایم، عجیب است.

این موضوع از زاویه ای دیگر هم مشکل ساز شده است. چراکه این روزها فدراسیون ها مشغله زیادی دارند و با این شرایط خیلی تمایلی به یاری اقتصادی به یک فیلم ندارند و با این شرایط باید دید چه تعداد از فدراسیونها به این توصیه پاسخ مثبت می دهند؟

به اینکه فیلمی که درباره یک اسطوره ورزشی ساخته شده، باید دیده گردد، ایرادی وارد نیست اما اینکه ابزارهای اینچنین به کار بیایند تا فیلمی به فروش برسد، آنهم در این آشفته بازار ورزش، خیلی خوشایند نیست. حتما این رفتار در شان اسطوره ای مثل غلامرضا تختی هم نیست.

4،280

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 190

به "خرید بلیت فیلم تختی در آشفته بازار ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیت فیلم تختی در آشفته بازار ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید