دانشگاه بیرجند لیست رشته های بدون آزمون در سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت

به گزارش تا بینهایت، دانشگاه بیرجند در اطلاعیه ای فهرست رشته های بدون آزمون برای سال تحصیلی 1400-1399 را گفت.

دانشگاه بیرجند لیست رشته های بدون آزمون در سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه بیرجند برای سال تحصیلی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی براساس معدل و بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

این دانشگاه از فارغ التحصیلان دیپلم ریاضی و فنی در رشته های آمار، آمار و سنجش آموزشی، ریاضیات و کاربردها، فیزیک، مهندسی برق و مهندسی معدن در نوبت های روزانه و شبانه بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

همچنین داوطلبان علوم تجربی می توانند در رشته های زمین شناسی، شیمی محض و کاربردی، علوم دامی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی محیط زیست، مهندسی فراوری و ژنتیک گیاهی، مهندسی طبیعت، زمین شناسی و زیست شناسی گیاهی در دوره های روزانه و شبانه در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

در حوزه علوم انسانی رشته علوم ورزشی در دانشگاه بیرجند بدون کنکور است و در رشته هنر نیز رشته های باستان شناسی، فرش و هنر اسلامی در زمره رشته های بدون آزمون این دانشگاه واقع شده است.

همچنین در رشته های زبان و ادبیات انگلیسی و مترجمی زبان انگلیسی در این دانشگاه بدون کنکور دانشجو پذیرفته می گردد.

در دانشکده فنی فردوس داوطلبان می توانند در رشته های مهندسی برق، عمران و کامپیوتر، کاردان فنی الکترونیک و کاردانی علمی کاربردی برق قدرت، بدون احتیاج به آزمون ثبت نام نموده و به تحصیل بپردازند.

در آموزشکده کشاورزی سرایان نیز رشته های کاردانی تکنولوژی آبیاری، علوم و مهندسی محیط زیست، مهندسی فراوری و ژنتیک گیاهی و کاردانی تکنولوژی فراوریات دامی بدون کنکور دانشجو پذیرفته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1132

به "دانشگاه بیرجند لیست رشته های بدون آزمون در سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه بیرجند لیست رشته های بدون آزمون در سال تحصیلی 1400-1399 را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید