دستور ویژه رئیس بنیاد شهید برای تأمین تجهیزات توانبخشی جانبازان

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنج شنبه 8 مهر، ضمن بازدید از بیمارستان نیایش با جانبازان بستری در این بیمارستان ملاقات و گفت وگو کردند.

دستور ویژه رئیس بنیاد شهید برای تأمین تجهیزات توانبخشی جانبازان

به گزارش ایثار، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ملاقات چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش در جمع صمیمی آنان گفت: امروز با حضور وزیر محترم صمت خدمت شما رسیده ایم تا از نزدیک در جریان جزئیات و کیفیت خدمت رسانی به شما عزیزان قرار بگیریم. ملاقات با جانبازان عزیز همیشه باعث کسب روحیه و انرژی مضاعف مسئولان برای خدمت به مردم می گردد.

معاون رئیس جمهور اضافه نمود: بنیاد شهید و امور ایثارگران درصدد برنامه ریزی برای بازدید اعضای هیئت دولت از بیمارستان ها و آسایشگاه ها و ملاقات با ایثارگران است تا مدیران دستگاه های مختلف کشور در جریان مسائل جامعه ایثارگری قرار گیرند.

وی در خاتمه اعلام کرد: مسائل ایثارگران به بسکمک از وزارتخانه ها و دستگاه ها مربوط می گردد و امیدواریم با کمک و همکاری اعضای دولت بتوانیم خدمات شایسته و درخور شأن و منزلت ایثارگران معزز ارائه کنیم.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم در این بازدید گفت: ملاقات با جانبازان عزیز برای قدردانی، تقدیر و ادای دین به آنان است و آمده ایم تا از جانبازان معزز مدد و کمک بگیریم و بتوانیم راه آنان را ادامه دهیم. از نزدیک در جریان مسائل آنها قرار بگیریم و در حوزه های مرتبط بتوانیم خدمت و ادای دین کنیم.

وزیر صمت ادامه داد: با تأکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است به صورت ویژه برای تأمین اقلام و تجهیزات توانبخشی جانبازان برنامه ریزی کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت در این بازدید به صورت چهره به چهره با جانبازان بستری در بیمارستان نیایش ملاقات و گفت وگو کردند و از نزدیک در جریان مسائل و فرایند درمانی این عزیزان قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1807

به "دستور ویژه رئیس بنیاد شهید برای تأمین تجهیزات توانبخشی جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور ویژه رئیس بنیاد شهید برای تأمین تجهیزات توانبخشی جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید