لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی

به گزارش تا بینهایت، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: دریاچه گیلارلو گرمی در منطقه بسیار خوبی قرار گرفته است که اگر زیرساخت های این منطقه به سرعت فراهم شود، می تواند یکی از موقعیت های خوب گردشگری باشد.

لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان اردبیل، مهندس سید عزت الله ضرغامی ظهر دوشنبه سوم مرداد ماه 1401 در شهرستان گرمی، گفت: رینگ دور دریاچه گیلارلو حدود چهار کیلومتر است که زیرسازی آن انجام شده و پیگیری می کنیم تا آسفالت این رینگ انجام شود و بعد از آن با شکل روشنی که مجموعه پیدا می کند سرمایه گذاران مختلفی در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی اضافه کرد: باید حوزه های مختلف سرگرمی، ورزشی و زیبایی شناسی در این منطقه پیاده شود و خدمات و سرویس های مختلف به مردم ارائه شود تا هم مردم شهرستان گرمی که از امکانات سرگرمیی و سرگرمی بهره چندانی نبرده اند از این مجموعه استفاده کنند و هم جذب توریست در این منطقه اتفاق بیفتد.

مهندس ضرغامی همچنین در بازدید از موزه عشایر گرمی بیان کرد: موزه عشایر گرمی با توجه و تمرکز روی ایل شاهسون دایر شده است که یک هویت شناخته شده و برجسته در ایران بزرگ به شمار می رود.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ادامه داد: اهمیت این نمایشگاه در شناختن ریشه و هویت است، در این موزه ریشه ایل شاهسون که از طوایف مختلف است مطالعه شده و اطلاعات آن ها همراه با تیره های طوایف به نمایش گذاشته شده که کار بسیار ارزشمندی است.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2097

به "لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید