منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ

به گزارش تا بینهایت، یک سرآشپز مشهور سلبریتی ها با بیان اینکه هر چه بخورید، همان می شوید تاکید نمود چنانچه وظیفه تهیه منوی غذایی برای دونالد ترامپ به او محول گردد، اندکی ایمان، مهاجران، ظرفیت و دموکراسی برای رئیس جمهوری آمریکا سرو خواهد نمود.

منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ

خوزه آندرس، از سرآشپزهای سرشناس دنیا به سوال کاربری که پرسیده بود حاضر است چه منویی برای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تهیه کند، پاسخ داد.

او نوشت: با کمال خوشنودی برای دونالد ترامپ، وعده های کوچکی با کمیت زیاد از عشق، احترام، روشن فکری، ایمان، مهاجران، ظرفیت، دموکراسی، کهنه سربازان، رویاپردازان، حقوق زنان، انسانیت، برابری و امید سرو می کنم. شما هر چه بخورید، همان می شوید.

آندرس که از منتقدان ترامپ است، پیش از این هم از سرو غذاهای فرانسوی در ضیافت شام کاخ امپراتوری ژاپن به مناسبت سفر رئیس جمهوری آمریکا به توکیو انتقاد نموده بود. این آشپز نوشته بود: واقعا مایه تاسف است که ضیافت شام رسمی ژاپن به جای غذاهای سنتی امپراتوری ژاپن حاوی غذاهای فرانسوی بود.

آندرس که اسپانیایی تبار است، از منتقدان سیاست های مهاجرتی کاخ سفید به شمار می رود. او در نطق سالانه ترامپ در ماه فوریه میهمان نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بود و تیشرتی با نوشته مهاجران آمریکا را تغذیه می نمایند به تن داشت. او ماه ژانویه از ترامپ خواست تا از محل نگهداری مهاجران در مرز جنوبی آمریکا دیدن کند تا درک بهتری از شرایط آنجا داشته باشد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 212

به "منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوی سرآشپز مشهور برای ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید