مهدی خانبانپور مدیر اجرایی برنامه شب خاطره آسمانی شد

به گزارش تا بینهایت، مهدی خانبانپور از همکاران مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری حوزه هنری و مدیر اجرایی برنامه شب خاطره شب گذشته بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

مهدی خانبانپور مدیر اجرایی برنامه شب خاطره آسمانی شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، همه همکاران حوزه هنری، زنده یاد خانبانپور را با برنامه به یاد ماندنی و جذاب شب خاطره می شناسند. وی از دهه 70 با دفتر شب خاطره حوزه هنری همکاری داشت و سال های گذشته با تمام وجود مدیریت اجرایی این برنامه را بر عهده گرفته بود.

شب خاطره عنوان برنامه ای است که از 25 سال گذشته اولین پنجشنبه هر ماه توسط حوزه هنری با پرداختن به خاطرات رزمنده ها و خانواده هایشان در هشت سال دفاع مقدس برگزار می گردد. زنده یاد خانبانپور با پی گیری های جهادی خود برای برپایی این برنامه که بیش از 300 بار میزبان علاقه مندان بوده است، به نوعی دِین خود به شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ادا می کرد. خداوند روح این عزیز تازه سفر نموده را با شهدای اسلام محشور و قرین رحمت کند.

لازم به ذکر است، مهدی خانبانپور مدیر اجرایی برنامه شب خاطره حوزه هنری شب گذشته بر اثر بیماری در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت و پیکر او امروز در قطعه 15 بهشت زهرای تهران آرام می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1398

به "مهدی خانبانپور مدیر اجرایی برنامه شب خاطره آسمانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی خانبانپور مدیر اجرایی برنامه شب خاطره آسمانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید