نماینده مجلس: فرهاد مجیدی 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است!، مجیدی: آدرس غلط می دهند تا مردم را فریب دهند

به گزارش تا بینهایت، خبرگزاری خبرنگاران- مثال احمد امیرآبادی فراهانی از اختصاص ارز دولتی به افراد خاص، فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال است

نماینده مجلس: فرهاد مجیدی 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است!، مجیدی: آدرس غلط می دهند تا مردم را فریب دهند

به گزارش خبرنگاران، احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در دوره یازدهم و عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی است، توییت جدید این نماینده مجلس پای ارز دولتی را به فوتبال باز نموده! امیر آبادی فراهانی در توییتر خود نوشت: پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولا با مخالفت دولتی ها روبرو شده چون این ارز4200 تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمی رسد. آقای فرهاد مجیدی، فوتبالیست مشهور 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.

امروز توئیتی از سوی یکی از نمایندگان مجلس منتشر شد که در آن فرهاد مجیدی متهم شده بود نامش 9 بار در لیست دریافت متقاضیان ارز دولتی آمده است. طبق معمول و در شرایطی که اصولا اخبار منفی راه خود را برای نشر و همرسانی باز می نماید، این توئیت بازتاب فوق العاده ای داشت و به خود فرهاد مجیدی که چندان حضوری در شبکه های مجازی ندارد نیز رسید. او در ابتدا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نسبت به این ادعا واکنش نشان داد.

مجیدی که با انتها کارش در استقلال مدتی است در محافل فوتبالی حضور ندارد در این باره گفت: واقعا از چیزی که شنیده ام و به من نسبت داده اند، حیرت زده شدم. کاپیتان و سرمربی سابق استقلالی ها ادامه داد: من 44 سال از خدا عمر گرفته ام و تا به حال در این مدت هیچ کار بازرگانی در زنگی ام انجام نداده ام. حتی شرکتی را هم به اسم خود ثبت ننموده ام که بخواهم به وسیله آن دست به این کارها بزنم. کار من فوتبال است و سررشته ای در امور دیگر ندارم که بخواهم بخاطرش ارز دولتی درخواست کنم. من نمی دانم این مسئله از کجا به من نسبت داده شده و طبق چه شواهد و طبق چه مدرکی گفته اند من درخواست ارز دولتی داشته ام.

مجیدی در ادامه گفت: فردی که این توئیت را منتشر نموده، نماینده مجلس است و با وجود آنکه احترام ایشان واجب است اما من باید از خودم اعاده حیثیت کنم و بر سر این مسئله از ایشان شکایت خواهم کرد. باز هم تأکید میکنم که حتی روحم از این ماجرا خبر ندارد و اصلا نمی دانم این حرف از کجا بیرون آمده است.

از سرمربی سابق آبی پوشان درباره مسائلی که در برنامه فوتبال برتر شب گذشته رخ داد پرسیدیم و اینکه اثبات شد مدیریت وقت استقلال علاقه ای به موفقیت او نداشته است. مجیدی در این باره گفت: فعلا در این زمینه صحبتی ندارم بخصوص که استقلال قرار است با فولاد ملاقات مهمی را انجام بدهد. برای آقای فکری و تیم استقلال آرزوی موفقیت میکنم.

اظهارات احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس علیه فرهاد مجیدی باعث واکنش دوباره این پیشکسوت استقلال شده است. مجیدی که یک بار با انتشار یک استوری به این موضوع واکنش نشان داده بود، اکنون با انتشار پستی در اینستاگرامش به شدت علیه احمد امیرآبادی فراهانی تاخته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 آذر 1399 بروزرسانی: 28 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1312

به "نماینده مجلس: فرهاد مجیدی 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است!، مجیدی: آدرس غلط می دهند تا مردم را فریب دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: فرهاد مجیدی 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است!، مجیدی: آدرس غلط می دهند تا مردم را فریب دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید