نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترا از موفقیت های دانشگاه امام صادق(ع) است

به گزارش تا بینهایت، رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) گفت:یکی از اتفاقات مهم در دانشگاه امام صادق اضافه شدن رشته های میان رشته ای و نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترای این دانشگاه اجرا شده است.

نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترا از موفقیت های دانشگاه امام صادق(ع) است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاه خبرنگاران، مهدی صادقی رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) در نشست معاون آموزشی وزیر علوم که صبح امروز در این دانشگاه برگزار گردید، گفت: یکی از افتخارات ما در دانشگاه امام صادق این است که صاحب نظریه بالا دستی در صنعت نفت و گاز هستیم، چرا که با تلفیق رشته علوم اقتصاد با رشته صنعت نفت توانسته ایم در نظریه بهینه سازی مصرف این محصولات پیشتاز باشیم.

وی اضافه نمود: از دستاوردهای دیگر دانشکده اقتصاد ایجاد رشته های میان رشته ای در ارتباطات، حقوق و مدیریت است که باعث شده نه تنها نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترا اتفاق بیفتد بلکه منجر به ایجاد رشته های مختلف میان رشته ای که مورد تائید وزارت علوم است، تاسیس گردد.

رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع) توضیح داد: یکی از اهداف مهم این دانشکده بر اساس سیاست های وزارت علوم و همچنین در راستای رفع کردن احتیاجهای کشور، ایجاد رشته هایی مطابق با احتیاج جامعه با صنعت است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 195

به "نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترا از موفقیت های دانشگاه امام صادق(ع) است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرش چند رشته ای در رساله های مقطع دکترا از موفقیت های دانشگاه امام صادق(ع) است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید