پیغام دکتر دلفراز، به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت

به گزارش تا بینهایت، دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، طی پیامی، فرارسیدن هفدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت را تبریک گفت.

پیغام دکتر دلفراز، به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ متن پیغام به توضیح زیر است:

به نام خدای مهربانی ها و آرامش دهنده دل ها

سلام بر مردم ایران به ویژه خانواده عظیم بیمه ملت

در سالروز تولد 17 سالگی شرکت بیمه ملت خدای عظیم و منان را سپاس می گوییم که توفیق خدمت به مردم عزیز میهن سرافراز و پرصلابت ایران را به همه ما اعضای خانواده شریف بیمه ملت ارزانی داشت و بر خود لازم می دانم به عنوان عضوی از این خانواده از کوشش ها، مجاهدت ها و سخت کوشی و تعهد تک تک عزیزانی که در این راستا پرفراز و نشیب سهمی داشته اند و نام بیمه ملت را سرافراز نگاه داشته اند، صمیمانه قدردانی کنم و خدا قوت بگویم.

بدون تردید پیروزیت بیمه ملت ثمره کوشش ها، برنامه ریزی ها و مشارکت دسته جمعی تمامی اعضای خانواده همدل و صمیمی بیمه ملت است.

یقین داریم که حفظ و تقویت این سرمایه ملی، مسئولیت سخت و سترگی بر دوش ماست که برای صیانت و ارتقای برند بیمه ملت نهایت کوشش خود را به کار بگیریم و فصل تازه ای از درخشش بیمه ملت را در ارائه خدمات بهتر به بیمه گزاران عزیز رقم بزنیم.

9 سال پیاپی پیروز بوده ایم که سطح توانگری یک را برای بیمه ملت به دست آوریم و کوشش برای بهبود شاخص های بالندگی بیمه ملت به وسیله بهینه سازی ترکیب پرتفوی شرکت، افزایش نظارت ها بر فعالیت بیمه گری و البته سرمایه گذاری ها، دقت بالا در مدیریت ریسک و حاکمیت شرکتی، افزایش سهم و نقش شبکه نمایندگان در فروش باعث خواهد شد تا در کنار هم شاهد استمرار و استحکام سودآوری بیمه ملت در راستای تضمین حقوق صاحبان سهام و همچنین ارائه خدمات بهتر به بیمه گذاران باشیم.

سالروز تاسیس بیمه ملت، فرصتی دوباره است برای اینکه در کنار هم به عنوان یک خانواده صمیمی و مصمم، برای سربلندی و سرآمدی برند بیمه ملت کوشش می کنیم؛ چرا که شعار و باورمان این است که بیمه ملت، همراه خانواده ایران است. تحقق این باور در گروی پذیرش این واقعیت است که یک مسئولیت خطیر و ملی بر دوش یکایک ما بیمه ملتی ها گذاشته تا با خدمات خود مردم و اقتصاد ایران را از خطرها و بلاها مصون نگه داریم.

اعتقاد داریم دستیابی به پیروزیت های عظیم محصول یک کار گروهی با اراده قوی و منسجم و روحیه جمعی است و با برنامه ریزی دقیق و علمی کوشش می کنیم تا بیمه ملت را به عنوان یک بیمه دانش بنیان، آینده نگر و حامی و همراه بیمه گزاران حفظ کنیم و کوشش خواهیم کرد تا این مسئولیت سخت را با تکیه بر توان فنی و کارشناسی و بهره دریافت از تخصص و تعهد همه شما دوستان همراه و صمیمی به نحو شایسته ای ایفا کنیم تا شاهد سربلندی هرچه بیشتر بیمه ملت در آینده باشیم.

می دانیم که این راهی است سخت و البته پیچیده در دنیای پررقابت صنعت بیمه ایران، اما تردید نداریم که آینده از آن ماست و این ما هستیم که باید یکدل و هماهنگ در اجرای برنامه ها و پیشبرد اهداف ترسیم شده گام برداریم.

راهبرد آینده بیمه ملت تضمین و تقویت حقوق بیمه گزاران به عنوان سرمایه های اصلی شرکت، حفظ و افزایش میزان سودآوری و پاسداشت منافع سهامداران و ذی نفعان و البته احترام نهادن و پاسداشت کوشش و حقوق شبکه گسترده نمایندگان است.

ما اعضای خانواده عظیم بیمه ملت، باید مسئولیت خود را در صیانت از حقوق بیمه گزاران گرانقدر، سهامداران آینده نگر و محترم، نمایندگان پرکوشش و صمیمی، مدیران و کارشناسان و کارکنان همدل و متحد بیش از گذشته جدی بگیریم و کوشش کنیم تا اعتماد جامعه ایرانی به بیمه ملت تقویت گردد، چرا که سرمایه اصلی ما اعتماد مردم است.

چشم انداز بیمه ملت روشن و افق آینده امیدوارکننده است و مهر تاییدی است بر تضمین پیروزیت ها و تقویت منافع ذی نفعان و این ما هستیم که در کنار هم و با هم آینده بهتر بیمه ملت را رقم می زنیم.

ما در بیمه ملت سهم بیشتر از بازار بیمه کشور را با مدیریت دقیق ریسک می خواهیم و نفع سهامداران را در کسب رضایت بیمه گزاران و تضمین کیفیت خدمات به آنها می دانیم و پیوند مصالح و منافع بلندمدت کل اعضای خانواده بیمه ملت را در گروی یک باور جستجو می کنیم که بیمه ملت؛ همراه خانواده هاست.

شایسته است به این حقیقت روشن باور داشته باشیم که سیاست ها و برنامه های آینده بیمه ملت بر اساس منافع و مصالح بلندمدت برای در اختیار دریافت سهم بیشتر از بازار ترسیم شده است. چرا که نبض اقتدار، استحکام و استمرار بیمه ملت با حفظ اعتماد شما بیمه گزاران عزیز و سرمایه شما سهامداران خواهد زد.

به عنوان یک خدمت گذار در بیمه ملت باردیگر از تک تک بیمه گزاران، نمایندگان، مدیران، کارشناسان، کارکنان و اعتماد سهامداران قدردانی می کنم و امیدوارم که در سال جهش فراوری، شاهد جهش بیمه ملت در عرصه هایی چون رشد حق بیمه، بهبود کیفیت خدمات به بیمه گذاران، مدیریت ریسک و تقویت و استحکام فرایند سودآوری شرکت و افزایش سطح اعتماد ملی به سرمایه ملی به نام بیمه ملت باشیم.

بیمه ملت همواره همراه خانواده ایرانی می ماند و به عنوان تکیه گاه مطمئن خود را حامی منافع بیمه گزاران و پاسدار حقوق سهامداران می داند؛ امید که در راه سخت آینده بتوانیم با گام های پایدار و اراده و برنامه ای منسجم، فصل تازه ای را در تاریخ بیمه ملت رقم بزنیم و برگ دیگری بر دفتر افتخارات بیمه ملت بیافزاییم.

سخن را به نام خدای زیبایی ها و مهربانی ها شروع کردیم و با یادی از خداوند متعال به خاتمه می رسانیم

خدایا چنان کن خاتمه کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

پایدار باشید و سرفراز

دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل بیمه ملت

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1279

به "پیغام دکتر دلفراز، به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام دکتر دلفراز، به مناسبت هفدهمین سالروز تاسیس بیمه ملت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید