چتر استاندارد بر سر 80 درصد واحد های تولیدی استان قزوین

به گزارش تا بینهایت، 80 درصد واحد های تولیدی و صنعتی استان قزوین برای تولید محصولات با کیفیت، زیر پوشش استاندارد قرار دارند.

چتر استاندارد بر سر 80 درصد واحد های تولیدی استان قزوین

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قزوین، سیروس صارمی مدیرکل استاندارد استان قزوین در نشست شورای استاندارد استان با بیان اینکه 80 درصد واحد های تولیدی و صنعتی استان قزوین برای تولید محصولات با کیفیت، زیر پوشش استاندارد قرار دارند، گفت: یکی از محور های شاخص در حوزه استاندارد است و استان قزوین پیروز به راه اندازی چهار کمیته در این زمینه شده است.

وی اضافه کرد: کمیسیون ماده 42 یکی دیگر از دستاورد های اداره کل استاندارد در یک سال گذشته است که بر اساس آن واحد های تولیدی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد که مبادرت به تولید و عرضه محصولات با کیفیت پایین تر از استاندارد می کنند، باید در کمیسیونی مرکب از دستگاه های عضو، بر آن ها نظارت شود.

صارمی اضافه کرد: بسته حمایتی تسهیل فضای کسب و کار سازمان ملی استاندارد و کمک به تامین مواد اولیه و واسطه ای برای شرکت ها از دیگر دستاورد های سازمان استاندارد است که نقش موثری در حل مسائل صنایع و واحد های تولیدی استان دارد.

مدیرکل استاندارد استان شرح داد: از آنجایی که استان قزوین جزو سه استان صادرکننده فرآورده های نفتی است، مشکل تعدد پرونده ها در کارگروه فرآورده های نفتی حل و فصل شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1873

به "چتر استاندارد بر سر 80 درصد واحد های تولیدی استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چتر استاندارد بر سر 80 درصد واحد های تولیدی استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید