کلاس های حضوری دانشگاه خواجه نصیر تا سرانجام اسفند 98 تشکیل نمی گردد

به گزارش تا بینهایت، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی از عدم تشکیل کلاس های حضوری دانشجویان تا انتها اسفندماه 98 برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

کلاس های حضوری دانشگاه خواجه نصیر تا سرانجام اسفند 98 تشکیل نمی گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دبیرستان در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پس از دستور رییس جمهور مبنی بر بازگشایی کلیه مراکز آموزشی از ابتدای هفته آینده و اعتراضات بعضی از دانشجویان، معاونت آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در این خصوص اطلاعیه ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو توصیه های مراجع مسئول و با توجه به اهمیت تداوم فعالیت های آموزشی در کنار اهتمام جدی به حفظ سلامتی، امنیت و آرامش دانشجویان ، به خصوص دانشجویان خوابگاهی، به اطلاع می رساند؛ کلاس های حضوری دانشگاه در اسفند ماه تشکیل نخواهد شد. در عین حال دانشگاه در کوشش است تا با همکاری اعضای هیئت علمی و سایر همکاران ذیربط، امکانات مناسب برای برگزاری کلاس های جبرانی بصورت الکترونیکی را فراهم نماید. نحوه تشکیل کلاس های الکترونیکی متعاقبا طی هفته آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 799

به "کلاس های حضوری دانشگاه خواجه نصیر تا سرانجام اسفند 98 تشکیل نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های حضوری دانشگاه خواجه نصیر تا سرانجام اسفند 98 تشکیل نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید