36 نفر در ازدحام ایستگاه قطار در هند کشته شدند

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران : تلفات ازدحام بیش از حد در یک ایستگاه اتوبوس در شمال هند جایی که میلیون ها نفر برای انجام مراسم مذهبی هندوها جمع شده بودند به 36 نفر رسید.

36 نفر در ازدحام ایستگاه قطار در هند کشته شدند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس؛ تعداد تلفات ازدحام مسافرین در ایستگاه قطار در شهر الله آباد هند به 36 نفر رسید. 23 نفر از قربانیان را زنان تشکیل می دهند.

به گزارش شاهدین عینی ده ها هزار نفر در ایستگاه قطار اصلی شهر جمع شده بودند که مقامات ایستگاه از یک تغییر لحظه آخر در برنامه حرکت قطارها خبر دادند و همین امر مردم را مجبور کرد که به دیگر سکوی ایستگاه هجوم برند.

پلیس از هجوم مردم به یک پل عابر پیاده جلوگیری نموده و برای توقف پیشروی جمعیت مجبور به استفاده از باتوم شد. بر اثر این حادثه مردم دچار وحشت شده و شلوغی همه جا را فرا گرفت.

پلیس استفاده از باتوم را انکار نموده و اعلام نموده که ازدحام و شلوغی عامل این حادثه بوده است.

پاوان کومار بانسال وزیر راه آهن هند اعلام نموده تحقیقات درباره این حادثه شروع شده است.

شبکه های تلویزیونی هند جمعیت بزرگی را نشان دادند که در ایستگاه قطار دچار سراسیمگی و هرج و مرج شده بودند و پلیس سعی در برقراری نظم داشت.

انتظار می رود در حدود 30 میلیون هندو در مراسم غسل در سنگام محل تلاقی سه رود گنگ، یامونا و ساراسواتی در روز یکشنبه، شرکت نمایند. این مراسم 55 روز به طول خواهد انجامید.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 506

به "36 نفر در ازدحام ایستگاه قطار در هند کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 نفر در ازدحام ایستگاه قطار در هند کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید