55 درصد افراد جامعه از بیمه سلامت برخوردار شدند

به گزارش تا بینهایت، موهبتی گفت: به طور میانگین 50 تا 55 درصد افراد جامعه بر اساس ارزیابی وسع از امکانات رایگان بیمه سلامت برخوردار شدند.

55 درصد افراد جامعه از بیمه سلامت برخوردار شدند

طاهر موهبتی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در گفت وگو با خبرنگار ، گفت: تعداد افرادی که در اجرای طرح بیمه سلامت رایگان به مراکز پیشخوان جهت ثبت نام مراجعه نموده بودند به 2میلیون می رسد.

او در ادامه اظهار کرد: به طور معمول و میانگین 50 تا 55 درصد افراد جامعه بر اساس ارزیابی وسع از امکانات رایگان بیمه سلامت برخوردار شدند. 70 درصد افرادی که از سازمان بیمه سلامت پیغامک دریافت کردند، تحت پوشش بیمه قرار گرفته و با مراجعه به دفاتر پیشخوان دفترچه های بیمه خود را دریافت کردند.

موهبتی ادامه داد: به افرادی که در سامانه بیمه سلامت عضو نشده اند و برای صدور دفترچه ثبت نام ننموده اند توصیه می گردد در روز های بحرانی کرونا این موضوع را جدی بگیرند و هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در دفاتر پیشخوان بیمه سلامت اقدام نمایند.

بیماران کرونایی بی بضاعت بیمه می شوند

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت مطرح نمود: با شرایط بحرانی کرونا ما دوره انتظار ثبت نام تا دریافت دفترچه بیمه سلامت را از دور خارج کردیم و افراد را روی تخت بیمارستان بیمه می کنیم.

او اضافه کرد: هموطنان توجه داشته باشند با مراجعه به مراکز دفتر پیشخوان و با اخذ دفترچه بیمه سلامت می توانند از خدمات سازمان بیمه سلامت برخوردار شوند.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 937

به "55 درصد افراد جامعه از بیمه سلامت برخوردار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 درصد افراد جامعه از بیمه سلامت برخوردار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید