اخبار اکتشافات نفت و گاز توسط وزیر نفت اعلام می گردد، دیگران صلاحیت ندارند

به گزارش تا بینهایت، خبرنگاران: مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران خبر کشف ذخایر عظیم هیدرات گازی در آب های ایرانی دریای عمان را غیرقابل استناد دانست و گفت: هر گونه خبر مربوط به اکتشاف تنها از سوی وزیر نفت اعلام می گردد.

اخبار اکتشافات نفت و گاز توسط وزیر نفت اعلام می گردد، دیگران صلاحیت ندارند

هرمز قلاوند در گفت وگو با خبرنگار مالی خبرنگاران، گفت: هر گونه خبر مربوط به اکتشاف تنها از سوی وزیر نفت اعلام می گردد و هیچ مقام دیگری صلاحیت اعلام چنین اخباری را ندارد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل هیچ یک از خبرهای اکتشاف که از سوی شخص وزیر نفت اعلام نشده باشند، قابل استناد نیست و باید منتظر بود تا ایشان اخبار اکتشاف را اعلام نمایند.

قلاوند با اعلام اینکه عملیات اکتشاف و لرزه نگاری منابع هیدروکربوری تا به امروز تنها در کمتر از نیمی از کشور اجرا شده و امکان کشف منابع هیدروکربوری زیادی در کشور وجود دارد، یادآور شد: آمار مربوط به اکتشاف از سوی مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت ایران اعلام و به دست وزیر نفت می رسد و ایشان تنها مقامی هستند که خبرهای اکتشاف مخازن جدید را اعلام می نمایند.

این در حالی است که مجری طرح اکتشاف منابع هیدرات گازی پژوهشگاه صنعت نفت در یک نشست خبری از کشف ذخایر عظیم هیدرات گازی در دریای عمان خبر داده است. مدیر امور اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در برابر اعلام این خبر تنها سکوت کرد!

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 276

به "اخبار اکتشافات نفت و گاز توسط وزیر نفت اعلام می گردد، دیگران صلاحیت ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخبار اکتشافات نفت و گاز توسط وزیر نفت اعلام می گردد، دیگران صلاحیت ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید