ارسال بار به استانبول (آسیایی و اروپایی)

به گزارش تا بینهایت، ارسال انواع بار و کالا به استانبول آسیایی و اروپایی در کمترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه همراه با بهترین و کاملترین خدمات تحت پوشش بیمه نامه کامل توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می گردد.

ارسال بار به استانبول (آسیایی و اروپایی)

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

حمل و نقل تخصصی و با کمترین هزینه برای استانبول بصورت همه روزه و به وسیله خدمات باربری زمینی و هوایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مجموعه انی بار متخصص حمل و نقل انواع بار و کالای تجاری و صنعتی با کمترین هزینه همراه با بهترین و کاملترین بیمه نامه که ضمانت امنیت محموله شماست می باشد.

باربری به استانبول آسیایی

همانطور که میدانید استانبول از 2 بخش اروپایی و آسیایی تشکیل شده است. در بخش آسیایی مناطقی نظیر: آتاشهیر؛ بیکوز؛ چکمه کوی؛ کادی کوی؛ کارتال؛ مال تپه؛ سنجاق تپه؛ پندیک و . . . .تشکیل شده است.

تعداد زیادی از مهاجران ایرانی که به ترکیه مهاجرت می نمایند در یکی از مناطق استانبول آسیایی ساکن میشوند و همین تقاضای زیاد سبب شده است که کارشناسان آنی بار بصورت هوایی و زمینی سرویس های باربری برای استانبول آسیایی را همه روزه در اختیار هوطنان قرار دهند.

باربری از همه نقاط ایران خصوصا از تهران برای استانبول در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام می گردد.

ارسال بار به استانبول اروپایی

حمل و نقل و ارسال انواع بار و کالا به استانبول آروپایی نیز مانند استانبول آسیایی بصورت همه روزه انجام خواهد شد. در استانبول اروپایی گمرکی مجزا برای ترخیص بار وجود دارد که شرایط و هزینه های ممکن است با استانبول آسیایی متفاوت باشد.

حمل و نقل هوایی و زمینی برای استانبول اروپایی از خدمات همه روزه آنی بار است.

ارسال بار به آنتالیا نیز همانند استانبول بصورت همه روزه و تخصصی به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

انواع روش های حمل بار به استانبول

برای ارسال بار و کالا و حتی اثاثیه از ایران به استانبول، مجموعه انی بار به وسیله 2 روش خدمات مورد احتیاج شما را در اختیارتان قرار می دهد.

  • حمل هوایی
  • حمل زمینی
  • حمل دریایی

این 2 روش براساس نوع اثاثیه، حجم و ابعاد و شرایط آنها انتخاب میشوند. به عنوان مثال، برای ارسال اثاثیه یک منزل بصورت کامل بهترین انتخاب حمل زمینی خواهد بود. در حمل هوایی این حجم از اثاثیه هزینه ها بسیار زیاد خواهد بود.

در روش حمل زمینی، هزینه های باربری به استانبول کمتر از روش هوایی خواهد بود. اما در روش هوایی سرعت تحویل بار بسیار بالاتر خواهد بود.

حمل اثاثیه منزل از ایران به استانبول

یکی از مهمترین و تخصصی ترین خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می کند، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل می باشد. اثاث کشی از یک کشور به کشور دیگر معمولا هزینه های دارد که شامل (هزینه حمل ، هزینه بسته بندی ، هزینه های گمرکی) می گردد.

برای ارسال اثاثیه به ترکیه، آنی بار علاوه بر باربری استانبول برای سایر شهر ها و نقاط دیگر ترکیه مانند آنتالیا، آلانیا، آنکارا ، آدانا، ازمیر، مرسین و . . . . نیز خدمات باربری اثاثیه را ارائه می کند.

حمل و نقل اثاثیه بصورت زمینی و هوایی انجام میگردد و بستگی به میزان و حجم و ابعاد محموله های شما دارد.

برای حمل ایمن اثاثیه و لوازم خانه به استانبول باید از بسته بندی های مناسب استفاده نمایید که برای حمل هوایی علاوه بر این موضوع احتیاج به سمپاشی هم وجود دارد.

حمل محموله صادراتی به استانبول

آمارهای گمرک جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد که در سالهای 97 و 98 مهمترین اقلام صادراتی به ترکیه از ایران به قرار زیر بوده است:

  • خرما
  • لوله و پروفیل
  • انگور، سیب زمینی، کیوی، گل کلم، هندوانه و سایر محصولات
  • پلی اتیلن و پلی استیرن
  • اوره
  • انواع سنگ های ساختمانی
  • انواع محصولات خوراکی و فرآورده های کشاورزی
  • لوازم خانگی و آشپزخانه
  • ورقه های آهنی و آلومینیومی
  • ظروف شیشه ای

مجموعه آنی بار برای ارسال این اقلام با بسیاری از تجار همکاری کرده و محموله های زیادی را با نازلترین نرخ کرایه به استانبول یا سایر شهر های ترکیه ارسال کرده است.

مشاوره تخصصی برای باربری استانبول

برای ارسال بار به استانبول یا سایر شهرهای ترکیه، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با کارشناسان ما در تماس باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات کافی در مورد حمل و نقل بار و کالا، از هزینه های احتمالی، شرایط حمل و . . . نیز آگاه باشید.

انتخاب روش باربری مناسب سبب کاهش هزینه های باربری و همچنین بهبود خدمات حمل و نقل خواهد شد.

ارسال بار به استانبول بصورت تخصصی و ارزان با نازلترین نرخ کرایه برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا تجاری و شخصی را می توانید به وسیله سایت آنی بار یا مشاوره با کارشناسان در اختیار داشته باشید.

سایت آنی بار: anibar-international.ir

تماس: 57669-021

منبع: همگردی
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1690

به "ارسال بار به استانبول (آسیایی و اروپایی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال بار به استانبول (آسیایی و اروپایی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید