تور ارزان ارمنستان: ایران و ارمنستان بر توسعه روابط در زمینه انرژی تاکید کردند

به گزارش تا بینهایت، در ملاقات وزیر نیروی کشورمان با مشاور نخست وزیر جمهوری ارمنستان دو طرف بر توسعه روابط بخش انرژی و برطرف موانع برای زمینه سازی افزایش تعامل ها تأکید کردند.

تور ارزان ارمنستان: ایران و ارمنستان بر توسعه روابط در زمینه انرژی تاکید کردند

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی اکبر محرابیان وزیر نیروی کشورمان در ملاقات با آرتاشس تومانیان مشاور نخست وزیر جمهوری ارمنستان که در ساختمان وزارت نیرو برگزار گردید، با اشاره به روابط ممتاز دو کشور، اضافه نمود: دولت سیزدهم بر توسعه روابط با کشور های همسایه تاکید داشته و بر همین اساس نیز این روابط هر روز رو به افزایش است.

وی با معرفی توانمندی کشور، بر لزوم آماده سازی شرایط برای ملاقات رئیس جمهوری ایران و نخست وزیر ارمنستان تاکید نمود.

وزیر نیرو بعلاوه با معرفی توانمندی شرکت های فعال ایرانی در بخش خدمات فنی و مهندسی و گستره فعالیت این شرکت ها در اقصی نقاط دنیا و بعلاوه ساخت و تعمیرات نیروگاهی، احداث نیروگاه های برق آبی و دیگر موارد، پیشنهاد کرد گردهمایی های دوسویه ای جهت معرفی توانمندی ها و ظرفیت های همکاری دو کشور با حضور فعالان مالی دو کشور برگزار و زمینه همکاری فعالان مالی بیش از پیش فراهم گردد.

در ادامه دو طرف بر توسعه روابط حوزه انرژی و برطرف موانع برای زمینه سازی افزایش تعامل ها تأکید کردند.

بعلاوه در این جلسه بر هماهنگی برگزاری هفدهمین اجلاس همکاری های مشترک ایران و ارمنستان در تاریخ 20 تا 23 اردیبهشت به میزبانی طرف ارمنی تاکید نموده و این اجلاس را برای توسعه ارتباطات دو کشور در چارچوب انرژی، مهم عنوان کردند.

در ادامه نیز آرتاشس تومانیان، مشاور نخست وزیر جمهوری ارمنستان ضمن آنالیز موضوع های مهم همکاری دوجانبه، در مورد تصمیم های سازنده به منظور توسعه همکاری های تجاری و مالی و بعلاوه بخش انرژی با رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های دو کشور مصاحبه کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2014

به "تور ارزان ارمنستان: ایران و ارمنستان بر توسعه روابط در زمینه انرژی تاکید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: ایران و ارمنستان بر توسعه روابط در زمینه انرژی تاکید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید