تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش تصویب شد

به گزارش تا بینهایت، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی وزارت در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.

تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش تصویب شد

به گزارش روابط عمومی مجلس شوررای اسلامی، مالک شریعتی با اشاره به جلسه عصر امروز (دوشنبه 31 خردادماه) کمیسیون انرژی مجلس، گفت: در این جلسه تقاضای کنندگان برای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با حضور مسئولان این حوزه در وزارت نفت مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

کننده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، افزود: اگرچه مسئولان ذی ربط توضیحات خود را در این باره ارائه کردند اما متقاضیان تحقیق و تفحص اصرار کردند که تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی انجام شود و در نهایت اعضای کمیسیون انرژی به این تحقیق و تفحص رای مثبت دادند.

به گفته وی گزارش تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به هیئت رئیسه مجلس ارسال می شود و پس از تصویب در صحن علنی مجلس، برای تعیین اعضای هیات تحقیق و تفحص مجددا در کمیسیون انرژی مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه اخیر مجلس درباره لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و مالکیت مربوط به آب و فاضلاب مورد رسیدگی قرار گرفت و اصلاح شد لذا طی گزارشی به صحن علنی مجلس ارجاع می شود.

شریعتی بیان نمود: بررسی موضوع دریافتی کارکنان عملیاتی صنعت نفت روی سکوهای نفتی و در شرایط کاری سخت هم از دیگر مواردی بود که در جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: این افراد گلایه داشتند که وزارت نفت آن طور که باید هزینه های آنان را تامین نمی کند لذا مقرر شد؛ تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس این موضوع را به صورت خاص مورد رسیدگی قرار دهند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دریافتی کارکنان صنعت نفت نباید تبعیض آمیز باشد و نباید مدیران تهران نشین و خوش نشین حقوق های بالا دریافت کنند و برخی دیگر از کارکنان صنعت با وجود شرایط کاری بسیار سخت حقوق خوبی دریافت نکنند به همین دلیل این موضوع در جلسات آینده این کمیسیون هم مورد بررسی و ر رسیدگی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1747

به "تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید