تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش تا بینهایت، معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 تا روز چهارشنبه 7 تیر ماه اطلاع داد.

تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 از روز یکشنبه 28 خرداد ماه شروع شده و تا به امروز ادامه دارد و به منظور مساعدت با متقاضیانی که تا امروز یکشنبه 4 تیر ماه پیروز به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون مذکور نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند تا روز چهارشنبه 7 تیرماه نام نویسی کنند. در ضمنً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت نموده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کدرشته محل های انتخابی خود اقدام کنند .

وی اضافه نمود: تا به امروز بیش از 35 هزار داوطلب در دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 ثبت نام نموده اند.

معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه نام نویسی داوطلبان گفت: همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، ضروری است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و اطلاعیه مندرج در سایت این سازمان، به وسیله درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

وی ادامه داد: داوطلبان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ضروری است برای پذیرش در رشته های مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ثبت نام کنند اما علاقه مندان به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی، باید به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و ثبت نام کنند.

دکتر پورعباس در سرانجام گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است در روز آدینه سوم شهریور برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 تیر 1402 بروزرسانی: 5 تیر 1402 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 2252

به "تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید