خبرنگاران 23 طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد

به گزارش تا بینهایت، شهرکرد- خبرنگاران- 23 طرح در شهرستان بروجن روز دوشنبه همزمان با دومین روز از دهه فجر، افتتاح و بهره برداری شد و برای اجرای این طرح ها 675 میلیارد و 837 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

خبرنگاران 23 طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد

فرماندار شهرستان بروجن گفت: طرح های افتتاحی از سوی 9 دستگاه اجرایی با هفت کاربری در زمینه های مذهبی فرهنگی، زیرساخت، مسکونی، صنعتی، آموزشی، ورزشی و کشاورزی است و با افتتاح و بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال مستقیم 70 نفر فراهم شد.

مسعود ملکی روز دوشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از طرح های دهه فجر شهرستان بروجن که با حضور معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار گردید، تاکید نمود:مهم ترین طرح های افتتاح و بهره برداری شده شامل اصلاح شبکه های روشنایی، زیرساخت های شهری و روستایی، گلخانه، ساماندهی گلزار شهدا، زیرساخت های صنعتی، توسعه شبکه های توزیع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشی، نساجی، فراوری ماسک و لباس های بیمارستانی یک بار مصرف، نایلون و نایلکس است.

فرماندار بروجن همچنین از شروع عملیات اجرایی 6 طرح جدید در شهرستان بروجن به مناسب دهه فجر اطلاع داد و گفت: برای اجرای این طرح ها با کاربری زیرساخت 73 میلیارد و 246 میلیون ریال اعتبار هزینه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همزمان با دهه فجر امسال افزون بر یک هزار و 250 برنامه متنوع فرهنگی و هنری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فا صله گذاری اجتماعی و با موضوع مردم در شهرستان بروجن اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با گرامی داشت چهل و دومین فجر پیروزی گفت: تبدیل بروجن به قطب صنعتی در این استان از مهم ترین دستاوردهای انقلاب در این منطقه است.

الله کرم نصیری تاکید نمود: استقرار 40 درصد از صنایع چهارمحال و بختیاری در شهرستان بروجن از دستاوردهای پیروزی جمهوری اسلامی در این شهرستان است.

وی توضیح داد: کوشش برای تکمیل طرح های مهم چهارمحال و بختیاری مانند راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، انتقال آب بن به بروجن، ارتقای جاده ها و بهبود شاخص های توسعه ای از اقدامات دولت های یازدهم و دوازدهم است که شهرستان بروجن نیز از آن نفع خواهد برد.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی 183 طرح با سه هزار و 820 میلیارد ریال اعتبار و اشتغال زایی 460 نفر افتتاح و بهره برداری و همچنین عملیات اجرایی 39 طرح جدید با 850 میلیارد ریال احتیاج اعتباری در چهارمحال و بختیاری شروع می گردد.

بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1472

به "خبرنگاران 23 طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 23 طرح در شهرستان بروجن افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید