دانشگاه کوئینز کانادا

به گزارش تا بینهایت، درباره دانشگاه کوئینز کانادا

دانشگاه کوئینز کانادا یک دانشگاه دولتی است که در سال 1842 در شهر کینگستون استان انتاریو تاسیس شده است . می توان دانشگاه کوئینز کانادا را بهترین دانشگاه شرق این کشور در نظر گرفت . جامعه دانشجویی در دانشگاه Queens کانادا به گونه ای است که تمام تسهیلات لازم برای زندگی مدرن فراهم شده است . دانشگاه Queens کانادا به اندازه کافی کوچک است تا دانشجویان و اساتید در آن راحت باشند و احساس نمایند در خانه خود می باشند .

دانشگاه کوئینز کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور گردشگری کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از جمله اولین دانشگاه های ارائه دهنده یاری هزینه تحصیلی به دانشجویان خود دانشگاه کوئینز کانادا می باشد . این دانشگاه یکی از نخستین موسسات کانادا می باشد که مجوز اعطای مدرک را داشت و به شکل گیری ارزش ها ، سیاست های کانادا همچنین به آموزش برجسته ترین چهره های سیاسی و فرهنگی این کشور یاری فراوانی نموده است .

دانشجویان از 83 کشور مختلف و تمام ایالت ها و شهرهای کانادا ، به دانشگاه Queens کانادا آمده و در آن تحصیل می نمایند . اساتید دانشگاه از معتبرترین موسسات جهان برگزیده و معمولا اعضای هیئت علمی آن شهرت جهانی دارند و جوایز علمی متعددی به علت تحقیقات و نوآوری های علمی خود کسب نموده اند .

شهر کینگستون

شهر کینگستون ، شهری زیبا و آرام است که با تورنتو 260 کیلومتر فاصله دارد . در واقع نزدیکی آن به تورنتو باعث می گردد شما هم از مزایای زندگی آرام با هزینه های ارزانتراین شهر و هم از مزایای شهر بزرگی مانند تورتنو برخوردار باشید .

بر اساس نظرسنجی صورت گرفته در انتشارات تجارت و بازرگانی کانادایی در سال 2009 ، کینگستون سومین مکان خوب برای زندگی در کانادا می باشد .

دانشکده های دانشگاه کوئینز کانادا

دانشکده های دانشگاه Queens کاناداعبارتند از :

  • دانشکده مهندسی و علوم کاربردی
  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده پرستاری
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم بهداشتی و سلامت
  • دانشکده علوم انسانی
  • دانشکده توان بخشی
  • دانشکده آموزش
  • دانشکده بازرگانی
  • دانشکده آموزش عالی

رتبه بندی دانشگاه کوئینز کانادا

بر اساس آخرین رتبه بندی وب سایت QS ، دانشگاه Queens کانادادر رتبه 239 واقع شده است . همچنین در رشته های مهندسی رتبه 6 و از نظر اشتغال زایی بعد از فارغ التحصیل شدن رتبه 101 جهانی را در اختیار دارد .

این دانشگاه در رشته های پزشکی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و از نظر رشته پزشکی دومین دانشگاه برتر کانادا به حساب می آید .

بورسیه های دانشگاه کوئینز کانادا

بعضی از بورسیه های دانشگاه کوئینز عبارتند از :

Named Entrance scholarships

بورسیه های متفاوتی است که برای دانشجویان ممتاز در رشته MBA در نظر گرفته شده است .

General Entrance Scholarships

این بورسیه با تایید کمیته دانشگاه کوئینز کانادا به دانشجویانی که رزومه قوی دارند تعلق می گیرد . هر ساله این بورس به 50% دانشجویانی که شرایط را دارا باشند از مبلغ 10,000$ تا نهایت کل مبلغ تعلق می گیرد .

Chancellors Scholarship

این بورسیه به دانشجویان ممتاز با معدل بالا به مبلغ کلی 36,000$ تعلق می گیرد . سالانه حدود 50 نفراز این بورس استفاده می نمایند .

جهت مشاهده سایر مطالب تحصیلی کانادا ، روی عبارت کلیک کنید .

نویسنده : امید کریمی

منبع : www.queensu.ca

راهنمای نقشه

از این نقشه می توان به دو صورت استفاده نمود :

  1. استفاده به صورت معمول (همانطور که در سایت می بینید)
  2. مشاهده مکان مورد نظر به صورت واقعیت مجازی

در این روش کافیست به اندازه کافی روی مکان مورد نظر زوم نموده و سپس آدمک بالای قسمت زوم را برداشته و روی نقطه مورد نظر قرار دهید .

با انجام این کار شما می توانید تصاویر مکان مورد نظر خود را به صورت کاملا واقعی و سه بعدی ملاحظه نموده و به گشت و گذار در آن مکان بپردازید .

موقعیت جغرافیایی دانشگاه

منبع: studyunique
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 891

به "دانشگاه کوئینز کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه کوئینز کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید