ویزای کار در کانادا

به گزارش تا بینهایت، دریافت ویزای کار موقت کانادا یک فرایند چند مرحله ای است و ممکن است چند هفته یا ماه طول بکشد. بسته به ملیت متقاضی، تخصص و شغل مورد نظر وی در کانادا، امکاناتی برای تسریع این فرایند وجود دارد. هرچند برخی از ویزاهای کاری نیازی به دریافت ارزیابی تأثیرات بازار کارندارند به طور کلی فرایند دریافت ویزای کار به صورت زیر است:

ویزای کار در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

  • متقاضی باید از یکی از کارفرمایان کانادا که آماده اسپانسر کردن او است، پیشنهاد کار دریافت کند.
  • در صورت احتیاج کارفرما باید گزارش ارزیابی تأثیرات بازار کارLMIA را از وزارت کار درخواست کند. هر چند مشاغلی وجود دارد که احتیاجمند اخذ LMIA نیستند
  • تمدید پیشنهاد کاری توسط کارفرما
  • ارائه درخواست برای ویزای کار کانادا
  • صدور ویزای کار کانادا

ویزای کار برای افرادی صادر می گردد که قصد دارند به طور موقت و برای مدت زمان محدودی در کانادا کار و زندگی کنند. اگر فرد تحت یکی از این ویزاهای نامبرده وارد کانادا شده باشد، باید یا نسبت به تمدید ویزای خود قبل از سرانجام تاریخ اعتبار اقدام کند و یا برای یکی از انواع ویزاهای زیر درخواست داده و شرایط ویزای خود را تغییر دهد. در بعضی شرایط این راستا ممکن است به اخذ اقامت دائم کانادا منتهی گردد.

ویزای اقامت کانادا به عنوان پناهنده سیاسی

ویزای کار به عنوان پرستار خانگی

ویزای اقامت کانادا به عنوان همسر فرد: در صورتی که فرد در حین داشتن ویزای موقت کانادا، در این کشور ازدواج کند، واجد شرایط این ویزا خواهد شد.

ویزای اقامت کانادا تحت گروه بشردوستانه: در این گروه درخواست ها در صورتی پذیرش می گردد که در صورت عدم صدور ویزا، متقاضی دچار سختی خواهد شد.

برای اینکه فردی بتواند به طور دائم در کانادا کار کند، باید درخواست اقامت دائم دهد. هرچند داشتن ویزای کار موقت همانند سکوی پرتابی برای دریافت اقامت دائم کانادا است. زمانی که فرد با ویزای کاری در کانادا حضور دارد، ممکن است واجد شرایط دریافت اقامت دائم کانادا تحت یکی از برنامه های تجربه کانادایی(CEC)، نیروی متخصص(Skilled Worker) و یا برنامه های استانی(Provincial Nominee Programs) نیز باشد.

  • تحصیلات
  • سابقه کاری
  • دانش زبان: مدرک زبان مورد احتیاج
  • سن: 18 تا 35
  • شرایط اقتصادی:تمکن اقتصادی
  • مهارت: در صورت داشتن مهارت های خاص و ارائه مدارک برای آن احتمال دریافت ویزایش بیشتر می گردد.

ویزای کار کانادا مزیت های زیادی را برای متقاضیان دارد و افراد می توانند در کنار استفاده از خدمات رایگان آموزشی، از مزایای بیمه بیکاری بازنشستگی استفاده کنند و پذیرش ساده ای برای اعضای خانواده خود داشته باشند. همچنین این امکان وجود دارد که بعد از شش سال با ارائه کارت اقامت دائم، حداقل 4 سال حضوری فیزیکی در کانادا، تابعیت کانادا را اخذ کنند.

موقعیت های شغلی مناسب برای افراد با مهارت اولین مزیت دریافت ویزای کار کاناداست. اگر فردی سخت کوش باشید در این کشور شانس پیشرفت زیادی خواهید داشت. از دیگر مزایا، می توان به کم بودن آمار جرم و جنایت و آرامش بسیار زیاد کانادا اشاره نمود. اقتصاد این کشور نیز رو به رشد است و این موضوع موجب می گردد تا افراد متخصص نگرانی ای از بابت آینده خود نداشته باشند، وجود افراد مسن زیادی که احتیاج به جایگزین در شغل های خود دارند نیز از دیگر مزایاست.

تحصیل رایگان فرزندان در مدارس دولتی از دیگر مزیت هایی است که می توانید با شهروند کانادا شدن به دست آورید. طبق نظرسنجی های مختلفی که اجرا شده مهاجران مورد احترام مردم هستند و همچنین اکثریت قاطع کانادا موافق سیاست های مهاجر پذیری این کشور هستند.

منبع: زانکو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1193

به "ویزای کار در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید