لاوروف خواهان سرانجام درگیری ها در قره باغ شد

به گزارش تا بینهایت، به گزارش خبرنگاران به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای بیان کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور با زهراب مناتسکانیان همتای ارمنستانی خود در مورد شدت دریافت تنش ها در قره باغ به صورت تلفنی مصاحبه نموده است.

لاوروف خواهان سرانجام درگیری ها در قره باغ شد

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وزارت خارجه روسیه در این خصوص اظهار داشت که در این گفتگوی تلفنی، لاوروف از افزایش تلفات غیرنظامیان در درگیری های قره باغ ابراز نگرانی کرد و از باکو و ایروان خواست تا هر چه زودتر به تنش ها در این منطقه سرانجام دهند.

وزیر خارجه روسیه در این رایزنی تلفنی همچنین آمادگی مسکو برای حل و فصل بحران در قره باغ را مطابق با چارچوب مذاکرات مینسک مورد تأکید قرار داد.

لازم به ذکر است، چندی پیش جمهوری آذربایجان و ارمنستان در امتداد خط مرزی منطقه مورد مناقشه قره باغ مواضع یکدیگر را گلوله باران کردند. به دنبال این حادثه، ارمنستان با اعلام حالت جنگی فراخوان عمومی داد و مردم را به خدمت زیر پرچم فراخواند؛ جمهوری آذربایجان نیز متقابلاً حالت جنگی اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1171

به "لاوروف خواهان سرانجام درگیری ها در قره باغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف خواهان سرانجام درگیری ها در قره باغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید