مردم در انتخابات1400 به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند

به گزارش تا بینهایت، یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه نیاز مردم به پاسخگویی و روشنگری بیشتر از گذشته شده است، گفت: کسانی که اهل پاسخگویی و روشنگری بوده و ریسک ارائه راه چاره برای حل مسائل کشور را بپذیرند، شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات1400 را دارند.

مردم در انتخابات1400 به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

علی محمد نمازی در گفت و گو با خبرنگاران، درباره اینکه چه جریان و اشخاصی شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را دارند،اظهار کرد: من معتقدم تشکل هایی در انتخابات پیروز می شوند که سراغ افرادی برای نامزدی در انتخابات بروند که آنها اهل پاسخگویی و روشنگری بوده و به سوالات و ابهامات مردم پاسخ دهند.الان زمان پاسخگویی و روشنگری است و مردم در انتخابات1400 به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند. حتی رییس جمهور هم باید برای مردم توضیح دهد که چه مسائلی وجود داشت که مطالبات مردم محقق نشد.

وی با بیان اینکه مردم در هر زمانی به پاسخگویی نیاز دارند ولی الان این نیاز مردم بیشتر شده است، افزود: تشکل های سیاسی همچنین باید سراغ کسانی بروند که ریسک حضور در عرصه را داشته باشند و برای حل مسائل کشور، راهکارهای عملی ارائه کنند.

وی ادامه داد: اشخاص، احزاب و تشکل های سیاسی باید به صورت کپی وارد عرصه انتخابات شوند و بررسی کنند که بیشتر مسائل مردم در چه زمینه هایی است.حرف مردم را بشنوند و آنها را تشویق کنند که وارد فعالیت سیاسی و انتخاباتی شوند.نباید مردم از حضور در عرصه انتخابات کنار بکشند و این وظیفه احزاب است که مردم را نسبت به آینده و پیشرفت کشور امیدوار کرده و در صحنه نگه دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1167

به "مردم در انتخابات1400 به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم در انتخابات1400 به روشنگری و پاسخگویی اقبال نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید