پتروشیمی پول کشتی گیر خارجی اش را پرداخت کرد

به گزارش تا بینهایت، تیم پتروشیمی بهشهر پول آلن گوگایف روس را به حساب فدراسیون کشتی واریز کرد تا در اختیار این کشتی گیر روس قرار بگیرد.

پتروشیمی پول کشتی گیر خارجی اش را پرداخت کرد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر آزاد، کمیته لیگ به دلیل عدم پرداخت هزینه های استفاده از کشتی گیر خارجی، به تیم پتروشیمی اجازه وزن کشی نداد. این تیم باید پیش از استفاده از آلن گوگایف روس، درصدی را به اتحادیه جهانی و همچنین فدراسیون کشتی روسیه پرداخت می کرد.

بعد از ممانعت از وزن کشی پتروشیمی، این تیم به دلیل اینکه نتوانسته از کشتی گیر خارجی اش استفاده کند، پول این آزادکار را نیز پرداخت نکرد اما فدراسیون کشتی بیان کرد که با توجه به اینکه گوگایف به بهشهر آمده و وزن هم کم کرد که برای این تیم روی تشک برود اما به دلیل عدم فراهم کردن شرایط مسابقه از سوی پتروشیمی، نتوانست کشتی بگیرد، بنابراین باید حق و حقوقش پرداخت گردد.

در همین رابطه مدیرعامل پتروشیمی هم تاکید نمود که قصد ایجاد مشکل برای فدراسیون کشتی را ندارد و این پول را پرداخت خواهند کرد. روز گذشته (دوشنبه) بهشهری ها 4 هزار دلار به حساب فدراسیون واریز کردند تا در اختیار آلن گوگایف روس قرار بگیرد.

این در حالی است که باید استعلام گردد که با توجه به کشتی نگرفتن گوگایف برای پتروشیمی، آیا باید درصد اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی روسیه نیز پرداخت گردد یا نه. چراکه دلیل ممانعت از انجام وزن کشی برای این تیم، عدم پرداخت این مبالغ بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 75

به "پتروشیمی پول کشتی گیر خارجی اش را پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتروشیمی پول کشتی گیر خارجی اش را پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید