پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران

به گزارش تا بینهایت، رئیس مرکز صادرات روسیه در ملاقات سفیر ایران در مسکو از پیشنهاد جلالی در مورد فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران استقبال کرد و در این ملاقات بر لزوم ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی بین دو کشور تأکید شد.

پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو امروز (پنجشنبه) 10 تیر ماه با خانم ورونیکا نیکیشیتا رئیس مرکز صادرات روسیه ملاقات و گفت وگو کرد.

در این ملاقات راهکارهای توسعه صادرات ایران به روسیه و تامین کالاهای مورد احتیاج ایران از روسیه مورد آنالیز و گفت وگو نهاده شد.

لزوم ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی

طرفین در این ملاقات بر لزوم ارتقای زیرساخت های حمل و نقلی و راهکارهای سرعت بخشیدن به انتقال کالا و رقابتی شدن هزینه های حمل به اسم مهمترین عناصر برای توسعه همکاری های مالی و تجاری دو کشور ایران و روسیه تأکید کردند.

رئیس مرکز صادرات روسیه بعلاوه از پیشنهاد کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی در مورد فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران و هم راهکارهای آشناسازی تجار ایرانی با قواعد تجارت در روسیه استقبال کرد.

گفتنی است، کاظم جلالی سفیر کشورمان در فدراسیون روسیه روز سه شنبه هشتم تیر ماه با وادیم یوگنیویچ تکاچنکو رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان ولگاگراد و جمعی از مقامات دولتی بخش های مالی و بعلاوه تجار این استان ملاقات و گفت وگو کرد. در این ملاقاتها مقرر شد اتاق بازرگانی و صنعت استان ولگاگراد فهرستی از اقدامات ضروری که ضروری است در سطوح محلی و ملی برای پیشبرد برنامه های توسعه تجارت بین طرفین انجام گردد را تهیه و ارائه کند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 1697

به "پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد کاظم جلالی برای فعال شدن دفتر مرکز صادرات روسیه در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید