کنترل کرونا در یمن را پی می گیریم

به گزارش تا بینهایت، سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده که اقدامات خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در یمن از طریق تجهیز 37 بیمارستان دنبال می کند.

کنترل کرونا در یمن را پی می گیریم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، 1سازمان بهداشت دنیای اعلام کرده که اقدامات خود را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در یمن از طریق تجهیز 37 بیمارستان دنبال می کند.

در این ارتباط، الطاف موسانی کننده سازمان دنیای بهداشت در یمن، ضمن ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا در یمن تأکید کرده که این سازمان شرایط حداقلی یمن را برای مقابله با کرونا در نظر دارد.

افزوده شدن بخش مراقبت های ویژه به برخی بیمارستان های یمن از جمله برنامه هایی است که از سوی کننده سازمان بهداشت دنیای در این کشور اعلام شده است.

همچنین علاوه بر تأمین تخت و دستگاه تنفس مصنوعی، تهیه دارو و بالا بردن توان پرسنل پزشکی نیز از دیگر برنامه های سازمان بهداشت دنیای در یمن اعلام شده است.

کننده سازمان بهداشت دنیای همچنین افزوده است که کیت های تشخیصی کرونا در حال حاضر در صنعا پایتخت، عدن در جنوب و المکلا مرکز استان حضرموت در شرق یمن موجود است.

روز گذشته یمن اولین مورد ابتلاء به کرونا را گزارش کرد و گروه های امدادرسان و سازمان های بین المللی خود را آماده شیوع بیشتر این بیماری در یکی از فقیرترین های کشورهای دنیا می کنند.

گفته شده این بیمار در منطقه نفت خیز حضرموت تحت درمان قرار گرفته است.

جنگ چندین ساله عربستان علیه یمن که منجر به گرسنگی مزمن و نبود آب آشامیدنی سالم و شیوع گسترده وبا شده، شهروندان یمنی را در وضعیتی بسیار آسیب پذیر قرار داده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ta8.ir شناسه مطلب: 914

به "کنترل کرونا در یمن را پی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل کرونا در یمن را پی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید