استارتاپ

جذب سرمایه با چه خط قرمزهایی روبرو است؟

جذب سرمایه با چه خط قرمزهایی روبرو است؟

هر استارتاپی بدنبال جذب سرمایه استدر گذشته استارتاپ ها چالش کمتری برای جذب سرمایه داشتند و سرمایه گذاران قدرت ریسک بالاتری داشتند، بطوریکه بر روی بیشتر ایده های جالب سرمایه گذاری می کردند. اما امروزه با وجود تنوع زیاد ایده ها، شاهد سخت گیری بیشتری از...

29 خرداد 1401
آلتوس لَبز؛ استارتاپ تازه جف بزوس برای شکست دادن مرگ

آلتوس لَبز؛ استارتاپ تازه جف بزوس برای شکست دادن مرگ

هراس از پیری و مرگ از دوران باستان با ما بوده و ردپای آن در ادبیات، مذهب و سینما به خوبی مشهود است. میل به جاودانگی هم بازتاب همین هراس است و باعث شده اجداد ما از دوران باستان در پی راهی برای غلبه بر اهریمن مرگ باشند و برای آن افسانه ها ببافند. مثلا در اساطیر...

21 اسفند 1400
فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود

فراهم آوردن بستری امن و قابل اعتماد برای سرمایه گذاری پرسود در کسب و کارهای مولد نیازی بود در کشور ما که سرمایه گذاری ها به صورت حلال و مستقیم در فراوری انجام گردد. هم اکنون این ایده به وسیله حلال فاند به اجرا رسیده که می تواند از فراوریات ملی حمایت کند...

5 آبان 1400
دانشگاه کارآفرین باید تیم سازی قوی داشته باشد

دانشگاه کارآفرین باید تیم سازی قوی داشته باشد

خبرنگاران/خراسان رضوی مسئول ارتباط با صنعت پژوهشکده بوعلی گفت: اگر دانشگاهی می خواهد کارآفرین باشد باید اصولی را به کار گیرد تا اساتید در کنار سایر آموزش ها به دانشجویان اصل مهم تیم سازی را یاد دهند.

2 فروردین 1399
چگونه این نقشه تصور ما درباره شرکت های یونیکورن دنیا را تغییر می دهد

چگونه این نقشه تصور ما درباره شرکت های یونیکورن دنیا را تغییر می دهد

یونیکورن های چینی به سرعت در حال افزایش هستند و تصورات ذهنی سنتی درباره ارزشمندترین شرکت های فناوری را تغییر می دهند.

28 آبان 1398
خودرو های الکتریکی که تا 5 سال دیگر روانه بازار می شوند

خودرو های الکتریکی که تا 5 سال دیگر روانه بازار می شوند

خودرو های الکتریکی صدای کمتری نسبت به خودرو های بنزینی تولید می کنند و خبری از آلودگی و خروج گاز های خطرناک از اگزوز این خودرو ها نیست.

28 شهریور 1398
هدف چونک کم کردن فاصله هنرمند تولید کننده و مخاطب است

هدف چونک کم کردن فاصله هنرمند تولید کننده و مخاطب است

مؤسس استارتاپ چونک، مهمترین دلیل ایجاد و فعالیت این استارتاپ را نبود برند ایرانی در این حوزه و حذف واسطه های دلال بین هنرمند و مخاطب بیان کرد.

2 تیر 1398